wtorek, 22 listopada 2011

Witam

Na początek wypada się przedstawić. Jestem laomedea. O wieku wolę nie wspominać, bo z moich obserwacji wynika, że jestem najmłodsza z blogowej ekipy. Niewiele, ale jednak...Spróbuję swoich sił w pisaniu o modzie. Z pewnością nie wszystkich zainteresują posty, ale to już nie mój problem. Dlatego proszę - jeśli cię coś nie interesuje, powstrzymaj się od dodawania zbędnych komentarzy.
Z powodu chwilowego barku weny będę pisać o projektantach mody. Później pewnie przerzucę się na subkultury i inne bardziej twórcze tematy.
To na razie tyle z mojej strony.

4 komentarze:

  1. Nigdy za dużo o modzie nie wiedziałam, nie potrafię wymienić nawet... 3 projektantów współczesnych. Mam nadzieję, że dzięki twoim notkom czegoś nowego się dowiem.

    Nie wiedziałam, że jesteś młodsza nawet ode mnie, myślałam, że to ja jestem ta najmniej doświadczona życiem. Nie piszesz jak ktoś młodszy, może stąd ten błąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. pisanie o subkulturach to troche stąpanie po cienkim lodzie ;) ale z checia przeczytam jak opiszesz moja ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko nadzieje,że nie będzie tu żadnych modowych outfitów,bo to już jest praktycznie na każdym blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i tak, ale wiesz, jest cholernie ciężko..

    OdpowiedzUsuń

Żaden spam nie przeżyje. Każdy będzie uśmiercany.
Nie, nie zaobserwujemy. Nie, nie skomentujemy nowego posta.