środa, 23 listopada 2011

Czesław Śpiewa Miłosza

Czesław Mozil. U wielu osób ta postać wywołuje skrajne emocje. Inni go kochają,a inni nienawidzą. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy ludzi. Żałuję tylko tego,że tak wiele osób poznało go przez program emitowany w TVN. Kiedyś Czesław był artystą niszowym,alternatywnym,a teraz praktycznie każdy go zna. Wielu ludzi się nim zachwyca,a tak naprawdę nie wiedzą o czym on w ogóle śpiewa. Jest lubiany za sposób w jaki się wypowiada.  Wiedzieliście,że piosenka "Ucieczka z Wesołego Miasteczka" jest o emigracji ? 
Ja moją przygodę z Czesławem zaczęła jeszcze wtedy kiedy grał i śpiewał z Tesco Value. Projekt "Czesław Śpiewa" usłyszałam po raz pierwszy w trójce w 2008 roku,była to piosenka "Efekt uboczny trzeźwości",zakochałam się po pierwszych dźwiękach. Czesław od pierwszego debiutu jako "Czesław Śpiewa" nagrał 3 płyty. W 2008 roku "Debiut" , w 2010 "Pop" i w 2011 "Czesław Śpiewa Miłosza". Kilka dni temu w całości przesłuchałam tą ostatnią płytę i jestem pod ogromnym wrażeniem. Dla Czesława należą się ogromne brawa za stworzenie czegoś takiego. Przez całą płytę przewijają się takie instrumenty jak trąbką,pianino,harfa a nawet  skrzypce. Utwory na płycie,to kompozycje Czesława Mozila w aranżacjach muzyków wchodzących w skład Czesław Śpiewa. 


Do Laury / A jednak 



3 komentarze:

  1. Ja jakoś nawet 1 jego piosenki nie znam. Owszem, dużo o nim słyszę ostatnio, ale jakoś nie interesowałam się nim/jego zespołem aż tak, żeby szukać jakiś jego piosenek. Głównie to dlatego, że to zupełnie nie mój rodzaj muzyki i po prostu mi się nie podoba. Poza tym - odstraszają mnie instrumenty takie jak trąbka, harfa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, czemu od razu taka nienawisc?!:P zapuszczaj kochana razem ze mna :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń

Żaden spam nie przeżyje. Każdy będzie uśmiercany.
Nie, nie zaobserwujemy. Nie, nie skomentujemy nowego posta.