niedziela, 27 listopada 2011

The Kooks

Na niedzielne popołudnie najlepsi są panowie z Brighton. The Kooks umieszcza się w kategoriach : indie rock,british.britishpop,alternative. Wy możecie dopasować ich gdzie tylko chcecie. Frontmanem i wokalistą grupy jest Luke Pritchard,który wraz z Hugh’em Harris’em, Max’em Rafferty  i Paul’em Garred’em utworzył w 2004 roku The Kooks. Panowie dwa razy gościli w Polsce. Ich koncerty miały miejsce w Krakowie i Gdyni.
Latem 2011 19 sierpnia wystąpili,na festiwalu Coke Live Music Festival,nie wiem jak wypadł ich drugi koncert u nas,ale wiem,że w 2009 w Gdyni 3 lipca na Openerze dali fenomenalny występ. Mam nadzieje,że The Kooks szybko do nas wrócą,ale już nie na festiwalowy,ale jakiś prywatny koncert. 




5 komentarzy:

  1. Też mam nadzieję, że niedługo się jeszcze pojawią, bo uwielbiam ich. Dzięki Luke'owi polubiłam brytyjski akcent.

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM The Kooks. "Seaside", "Ooh la", "Naive" i "you don't love me" - mogłabym słuchać na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ich uwielbiam. Ze szczególnością piosenkę "I want you back" bo to właśnie od tego utworu zaczęłam ich słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie posłuchałam ich piosenki Naive :)Uwielbiam ta piosenkę, muszę posłuchać innych :D Dzięki, że napisałaś o nich na blogu :)

    A.

    OdpowiedzUsuń

Żaden spam nie przeżyje. Każdy będzie uśmiercany.
Nie, nie zaobserwujemy. Nie, nie skomentujemy nowego posta.