niedziela, 25 marca 2012

The Dead Weather

Długo zastanawiałam się jaki zespół wybrać na dziś i już wiem ! The Dead Weather. Kolejny z projektów Jacka White'a.
The Dead Weather narodzili się w marcu w 2009 roku. Projekt powstał z inicjatywy wspomnianego wcześniej Jacka White'a.który w tym zespole jest głównie perkusistą,ale czasem też sobie coś pośpiewa i zagra na gitarze. Wokalistką grupy jest Alison Mosshart,którą możecie znać z formacji The Kills (polecam!). W zespole jest jeszcze Dean Fertita (Queens of the Stone Age) i Jack Lawrence (The Greenhornes, The Raconteurs). No i cóż ja mogę o nich więcej ? Jak na razie na swoim koncie mają jedną płytę,14 lipca 2009 grupa wyruszyła w trasę koncertową, a 4 lipca 2010 roku zawitali do Polski i  wystąpili na Heineken Open’er Festival w Gdyni. Zapraszam do słuchania !

I Cut Like A Buffalo / Die By The Drop / The Difference Between Us


5 komentarzy:

  1. Bardzo dobry zespół. Warto posłuchać całego albumu Sea of Cowards, bo to jedna z moich ulubionych płyt w ogóle. Ciekawy blog, miło poczytać :)
    pozdrawiam, Kaynee Lay

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zespół! Baardzo ciekawy blog:)
    Zapraszam na www.lifeeandfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm , nie słyszałam o nim . Fajny blog . Ciekawe notki . :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ,miło będzie jak wpadniesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym zespole,ale chętnie wysłucham ich muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. równieżpolecam album Sea of Cowards mój ulubiony;) zapraszam do mnie ;P obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Żaden spam nie przeżyje. Każdy będzie uśmiercany.
Nie, nie zaobserwujemy. Nie, nie skomentujemy nowego posta.